Convocatòria dels Premis Emmy Noether als millors TFG de Matemàtiques

Promogut per la Societat Catalana de Matemàtiques, la presentació dels Premis Noether es farà el 10 de març a les 17 h a l'IEC.

Des de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) s'ha convocat un premi per als millors treballs de fi de grau de matemàtiques (endavant, TFG) com a  dinamització de les noves generacions en l’activitat matemàtica catalana.

L’interès a promocionar aquesta activitat és divers. Per un costat, el premi pot ser un incentiu per a alguns alumnes en l’elaboració de treballs de més nivell o per a millorar-ne la presentació, etc. Per un altre costat,es vol lligar el lliurament del premi a un acte dedicat als alumnes dels darrers anys (i, per tant, potencials alumnes que es preparen per a la realització dels TFG de l’any en curs). Aquest acte vol ser un ajut per a aquests alumnes de cara a conèixer de primera mà les possibles sortides professionals o acadèmiques, tot convidant antics estudiants de grau, màster o doctorat que estiguin consolidant (o ja hagin consolidat) la carrera professional. Finalment, l’acte hauria de permetre promocionar la SCM, fer-la visible a la futura comunitat i aconseguir l’entrada de nous socis.

L'import del premi és de 800 € i la menció, de 400 €. Vegeu bases del concurs.

El 10 de març de 2016 es farà l'acte de presentació del Premis. Programa de l'acte

Trobareu tota la informació al web de la SCM