Acte de reconeixement al professor Sebastià Xambó a l'FME

Serà el proper dimarts 15 de setembre a les 18 h a la sala d'actes de la Facultat.

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC organitza un acte de reconeixement a la trajectòria acadèmica del professor Sebastià Xambó, que fou degà de l'FME des de l'any 2003 fins l'any 2009.

L'acte tindrà lloc a la sala d'actes de l'FME el proper dimarts 15 de setembre a les 18h, el en qual diversos professors i col·laboradors seus glossaran la seva figura. Hi participaran, entre d’altres,  l'antic rector de la UPC, Jaume Pagès, el president de la RSME Antonio Campillo, el Vicerector de la UPC Antoni Ras, el director del CRM Joaquim Bruna i antics doctorands.

Podeu descarregar-vos la invitació i el pòster de l'acte. Aquest es gravarà i es podrà seguir a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #actexambofme.

Posteriorment hi haurà un sopar al restaurant Rita Blue (Pl. Sant Agustí, 3 de Barcelona). El preu del sopar és de 25,5 € i es pot pagar en efectiu a Consergeria de l’FME (horari de 8 a 20 h). Vegeu menú.
Per confirmar l'assistència a l’acte i al sopar podeu enviar un correu electrònic a deganat.fme@upc.edu abans de dijous dia 10 de setembre al migdia.