Les titulacions impartides per l'FME acreditades per l'AQU

Aquest procés de qualificació va iniciar-se la tardor del 2015 amb l'elaboració de l'Autoinforme d'Acreditació de les titulacions FME i que va culminar amb la visita del Comitè Extern d'Acreditació (CAE) el passat 19 de febrer de 2016.

Com a resultat del procés d'acreditació realitzat al llarg del curs 2015-2016, les titulacions impartides per l'FME han estat acreditades. Entre les fortaleses destacades pel comitè avaluador extern cal remarcar l'especial èmfasi que s'ha posat en l'excel·lència del professorat per a totes les titulacions acreditades, lloant-ne la seva qualitat docent i investigadora, així com la seva implicació, motivació i dedicació.

Pel que fa a les titulacions, totes han rebut l'acreditació: el Màster en Estadística i Investigació Operativa (compartit amb la UB), el Màster en Matemàtica Avançada i Enginyeria Matemàtica, i el Grau en Matemàtiques, que ha resultat acreditat en Progrés d'excel·lència. El Comitè avaluador extern ha destacat especialment la qualitat del programa formatiu d'aquest grau. El comitè demana tan sols unes accions de millora concretes per a les tres titulacions: el sistema de garantia interna de la qualitat cal ajustar-lo al funcionament de l'FME i cal formalitzar el pla de tutories ja existent. D'altra banda, cal també fer unes accions de millora per garantir que els estudiants dels màsters assoleixin totes les competències que els corresponen. Aquestes accions de millora seran presentades a la propera Junta de Facultat i es desenvoluparan en els propers mesos de manera que ja estiguin implantades en els posteriors seguiments que es facin de les titulacions.

Des de l'equip deganal ens congratulem del resultat positiu de l'acreditació i volem agraïr a tota la comunitat la seva participació i implicació en aquest procés d'acreditació.

Informe d'Acreditació de l'FME

Notícia- Visita CAE a l'FME 19/02/2016