La Barcelona Graduate School of Mathematics (BGSMath) ha rebut l'ajut del Programa María de Maeztu del MEC

El BGSMath rebrà finançament durant 4 anys

La BGSMath ha estat escollida per a participar en el programa María de Maeztu del Ministerio de Economía y Competitividad (MEC), i rebrà finançament durant 4 anys (el període 2015-18) per valor de 2.000.000 euros.

Les institucions fundadores de la BGSMath, que té com a finalitat promoure la recerca matemàtica al nostre país, són la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona, el Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya i el Centre de Recerca Matemàtica i el seu director és el professor del Departament de Matemàtica Aplicada II de la UPC, Marc Noy.