Distinció Jaume Vicens Vives per Salvador Roura, del Departament de Ciències de la Computació i professor de l'FME

Amb aquesta distinció se li reconeix la seva tasca durant els darrers dotze anys en l’aprenentatge de la programació a través de concursos internacionals, organitzats per l’Association for Computing Machinery (ACM).

El professor del Departament de Ciències de la Computació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Salvador Roura, ha estat guardonat pel Govern de la Generalitat amb una de les distincions Jaume Vicens Vives 2015 a la qualitat docent universitària, que s’han fet públiques el 23 de juliol d’enguany i que són dotats amb 20.000 €.

Els altres professors premiats en aquesta categoria han estat Josep Eladi Baños, de la Universitat Pompeu Fabra, i Ann-Marie Holm-Nielsen, de la Universitat Ramon Llull. Els guardonats han estat seleccionats a partir de les propostes fetes pels consells socials de les universitats públiques o òrgans equivalents de les universitats privades. Cada distinció està dotada amb 20.000 euros. El lliurament tindrà lloc durant l'acte oficial d'inauguració del curs acadèmic 2015-2016 de les universitats catalanes, el proper 4 de setembre.