Darrers dies per a inscriure's al Congrés d'Àlgebra Geomètrica (AGACSE) 2015 que es fa a la UPC

Previ al congrés hi ha una Escola d'Estiu, el període d'inscripció amb tarifa reduïda acaba el 31 de maig.

Del 29 al 31 de juliol del 2015 tindrà lloc a la Universitat Politècnica de Catalunya a Barcelona la sisena edició del congrés Applied Geometric Algebras in Computer Science and Engineering (AGACSE) 2015.

El congrés pretén promoure el desenvolupament de l'àlgebra geomètrica de Clifford-Grassmann, avançar en la inclusió de les idees de l'àlgebra geomètrica en els currículums de matemàtiques, ciència i enginyeria i difondre les tecnologies de l'àlgebra geomètrica en els processos industrials mostrant l'ampli ventall de aplicacions a robòtica, processament d'imatges..

Els dies 27 i 28 tindrà lloc una Escola d'Estiu prèvia al Congrés. El període d'inscripció amb tarifa reduïda finalitza el dia 31 de maig. Per a l'allotjament se suggereix consultar la pàgina web del congrés

Per cortesia de la Reial Societat Matemàtica Espanyola i de la Societat Catalana de Matemàtiques, els participants en l'Escola d'Estiu i / o al congrés rebran una còpia de la nova edició del llibre " Space-Time Algebra", amb una nova introducció de l'autor David Hestenes i un pròleg d'Antony Lasenby.