L’FME acull l’expo FotoMath, concurs de fotografia matemàtica

Activitat organitzada pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida, estarà exposada al vestíbul de la Facultat del 8 de febrer al 15 d’abril de 2016

Aquesta exposició, de caràcter biennal, és una recull de les fotografies guanyadores dels Concursos de Fotografia Matemàtica FotoMath organitzats pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida de les passades edicions dels anys 2009, 2011 i 2013. L’FME agraeix la col•laboració del Centre d’Estudis Ilerdencs per facilitar el transport de l’exposició.

Alguns exemples de fotografies exposades

El concurs va néixer amb l'objectiu de fer palesa la presència de les matemàtiques en la vida quotidiana, així com d'animar a la recerca, la creativitat i la divulgació d'aquesta ciència. L'èxit de les primeres edicions FotoMath 2009, 2011 i 2013, l’ha convertit en un certamen de caràcter biennal.

L’activitat compta amb el patrocini de la Universitat de Lleida (UdL), l’Escola Tècnica Superior de la UdL i  el Departament de Matemàtiques de la UdL.

Enguany s’ha tornat a convocar el concurs, IV edició FotoMath 2015/2016, i el termini de presentació d’originals finalitza el 25 d’abril 2016. Formulari de participació

S’estableixen 3 premis:
•    1r. premi: GoPro Hero 4 Silver edition